יום רביעי, 6 באוקטובר 2010

פרויקט שמיכה


כנראה יש לי איזו הפרעה שמקשה עליי לשבת רגועה, בלי שהאצבעות שלי יהיו עסוקות באיזה פרויקט סריגה, תפירה, רקמה. כשכבר אני מוצאת את עצמי מותשת אז אני יכולה לבלות שעות מול המחשב גולשת באינטרנט מחפשת רעיונות ל...פרויקט חדש לסרוג/לתפור/לרקום....
בעיה.
בעיה נוספת היא דחיית סיפוקים, במקום למרוח פרויקט של נניח, שמיכה זוגית בטלאים, במשך שבועות אני נכנסת לטירוף מפסיקה לבשל, לנקות וכל דבר אחר שקורה סביבי פשוט נעלם כי אני עכשיו גוזרת, תופרת, מודדת, מחברת.... עסוקה!!! וככה אני מוצאת את עצמי עם פרויקטים שנגמרים מהר מדי ותמיד במרדף אחרי הדבר הבא... שלא נדבר על זה שזה עסק יקר.

אבל יש פרויקט אחד שמצליח לנצח אותי, הסריגה של שמיכת המשושים שלי.
כמה שאני משקיעה בסריגה הזו, לא עוזר כלום, אני איטית בסריגה והעניין נמשך כבר כמה חודשיים ולא רוצה להיגמר.
זה כבר ברור לי שמיד אחרי השמיכה הזו אני מתחילה פרויקט חדש כי... התמכרתי, והכי חשוב, אני רוצה לנצח את הסריגה.
לכל מי שיש חשק להצטרף אליי לפרויקט המשושים אני מצרפת לינק לאתר שממנו למדתי את השיטה:http://crochet-mania-grannysquare.blogspot.com/
זה הסרטון:http://www.youtube.com/watch?v=j2fjlmjzgIs
אני ממליצה עליו גם לעוד המון הדרכות, היא מסבירה ברור ומדגימה מצוין, אני לא ידעתי איך להחזיק את המסרגה לפני שנתקלתי באתר שלה
.
זה כמובן התרשים.... מי קופצת על ההצעה???


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה